Met zijn allen in de bus kan gemakkelijk door een bus te huren

Het was zover, mijn ouders waren 50 jaar getrouwd. Een mijlpaal in hun lange geschiedenis en dat moest dus uitgebreid gevierd worden. We hadden het idee om in Frankrijk het feest te plannen. Ze hebben daar een vakantiehuisje en ze zijn daar elke zomer wel te vinden. Ze hebben er dus ook vele locaties waar ze graag naar toe gaan en het is perfect om ook de andere familieleden te entertainen. Wat is er nou mooier dan een feest in Frankrijk? Lekker veel wijn drinken, lekker eten en de omgeving bekijken. Ik wilde dat mijn ouders verder nergens omkijken naar hadden en dus besloot ik om een bus te huren. Je kunt gemakkelijk een bus huren voor een dag en je hoeft dat ook helemaal niet te doen met een Frans bedrijf. Het mooie van een bus huren is dat de hele familie constant samen is en dat iedereen ook gewoon gezellig kan drinken. Je hoeft je geen zorgen te maken over vervoer en je kunt ook veel beter van de omgeving genieten op het moment dat je in de bus aan het rijden bent. Voor mijn ouders was het in mijn optiek dan ook ideaal, want die konden op die manier gewoon genieten van het moment, de familie en alles wat ik verder had gepland. Geen stress en geen spanningen. Dat alles door het huren van een bus. Zo zie je maar hoe belangrijk de details zijn. Ik besloot wel om de mensen op eigen gelegenheid naar Frankrijk te laten komen. Een hele reis met z’n allen in een bus richting Frankrijk en weer terug leek me iets teveel van het goede. Op deze manier konden mensen er zelf voor kiezen of ze met de auto gingen of toch met het vliegtuig. Ook de trein was natuurlijk een optie. Eenmaal op de bestemming konden we dan met z’n allen afspreken op een locatie en van daaruit met de bus de reis beginnen. De bus huren was ook geen probleem, maar daar later natuurlijk meer over. We gingen vanaf het huis van mijn ouders met de bus richting een groot kasteel met een enorm landgoed er omheen. Tijdens de reis reden we door een vallei met glooiend landschap en onderweg hebben we een korte stop gemaakt voor het maken van foto’s en het strekken van de benen. De kinderen konden even lekker hun energie kwijt en daarna hebben we onze weg weer vervolgd. Na 2 uur kwamen we op de plek van bestemming. Hier hebben de kinderen heerlijk op het landgoed gespeeld. We hebben geluncht en genoten van de wijn uit de wijngaarde naast het kasteel. Om een uur of 2 gingen we weer op weg naar het favoriete dorpje van mijn ouders. Daar hebben we in middag lekker rond kunnen slenteren, terrasjes kunnen aandoen en uiteindelijk hebben we daar ook heerlijk avondeten gegeten. De bus wachtte op ons en na het lekkere eten en veel wijn, zijn we weer met z’n allen weer op huis aan gegaan. Een deel van het gezelschap logeerde bij mijn ouders, en een deel ging naar een hotel. De bus heeft ze netjes afgezet op de plaats van bestemming.

Waar kun je een bus huren?

De bus was dus een uitkomst en het kan ook een uitkomst zijn voor vele andere doeleinden zoals:

• Een ritje naar een theater voorstelling
  • Een bedrijfsuitje
  • Een andere familie-uitje
  • Een schoolreisje
  • Een trip naar het buitenland

Een bus huren kan dus echt een uitkomst zijn als je met veel mensen ergens naar toe moet. Een bus huren kan bij verschillende organisaties. Ik heb er voor gekozen om een bus te huren via bakreizen.nl. Ik had van te voren even de site bekeken, recensies gelezen en de tarieven bekeken en ik kwam tot de slotsom dat bakreizen een perfecte kandidaat is voor het huren van een bus. Dus ik heb meteen een offerte op laten maken en aangegeven dat de bus in het noorden van Frankrijk 2 dagen actief moest kunnen zijn. Dit was geen probleem en de kosten vielen erg mee. Het was dan ook fijn om te weten ik ‘bus huren’ op mijn ‘to do’ lijstje kon afstrepen.

Een bus huren is heel gemakkelijk via bakreizen.nl

Wat vooral zo fijn is aan de bakreizen.nl is dat hun website erg uitgebreid en gedetailleerd is. Je kunt er vrijwel direct alle informatie vinden die je nodig hebt wanneer je een bus wilt huren. Dat maakt het erg comfortabel als je snel op zoek bent naar een goede bus met een professionele chauffeur. Daarnaast is het contact ook erg gemakkelijk. Je kunt via de website direct een contactformulier invullen en dat kun je dan ook direct via de site verzenden. Je kunt hier al je eigen contactdetails in vullen en dan wordt het automatisch doorgestuurd naar de juiste persoon. Je kunt uiteraard ook gewoon even bellen om vragen te stellen als je een bus huren wilt. Al met al was ik dan ook zeer tevreden over het proces voorafgaand aan het rijden in de bus. Maar ook tijdens het feest en tijdens de ritjes van en naar de verschillende locaties was alles perfect geregeld. Wij konden gewoon feest blijven vieren en de bus bracht ons netjes naar alle juiste locaties. Dus als je een bus huren wilt, dan ben je bij bakreizen.nl zeker aan het juiste adres.